Betalen
iDeal
Met iDeal betaal je direct en op een veilige manier het openstaande bedrag voor jouw bestelling. Er worden hier wel transactiekosten (€0,29) voor gerekend.
Contant bij afhalen
Wanneer je je bestelling komt afhalen kun je ervoor kiezen om contant (het liefst gepast, zo niet geef dit dan aan) te betalen.
Factuur of banktransactie
Je kunt er ook voor kiezen om een factuur toegestuurd te krijgen, bij voorkeur via mail. Op deze manier heb je een betaaltermijn van 7 dagen na de bestelling waarin de betaling voldaan moet worden. De betaling moet zijn voldaan voordat je bestelling wordt geleverd of verstuurd.
Het kan natuurlijk gebeuren dat er iets mis gaat met jouw betaling. Hoe weet je nu zeker of deze goed is doorgekomen, nadat je bijvoorbeeld een foutmelding hebt gekregen?
- Check je eigen bankafschriften om te zien of het bedrag is afgeschreven
- Check je opgegeven email voor een bestelbevestiging. Heb je deze na 24 uur nog steeds niet gehad? Neem dan contact op met de klantenservice.
- Twijfel je nog steeds? Neem dan contact op met de klantenservice. Dan kunnen we voor jou kijken of de betaling goed is doorgekomen.
Weet je eigenlijk al zeker dat je betaling niet goed is doorgekomen? Dan is je bestelling ook niet geplaatst. Dit betekent dat je je bestelling opnieuw moet plaatsenen ook opnieuw een betaling moet uitvoeren.
Wij doen er uiteraard alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk te versturen/klaar te zetten. De levertijd kan soms verschillen per product. Dit wordt zo specifiek mogelijk aangegeven per product. Geeft een product een levertijd aan die voor jou niet voegt en wil je je product eigenlijk eerder ontvangen omdat je deze nodig hebt voor een specifieke datum? Neem gerust contact op dan kijk ik wat ik voor je kanbetekenen.
*Geen pakketbezorging op zondag door PostNL
*Geen brievenbusbezorging op zondag en maandag door PostNL.
Wanneer je voor verzenden hebt gekozen, ontvang je een bericht via het bij ons bekende e-mailadres zodra je pakket naar je onderweg is. Heb je daarnaast de keuze gemaakt voor een pakket met track & trace code? Dan kun je via deze weg jouw pakket volgen tot aan ontvangst.
De verzendkosten zijn voor de koper en zijn afhankelijk van het soort pakket en het formaat hiervan.
Verzendkosten binnen Nederland
- Brievenbuspakket met track & trace: €3,95
- Pakketpost bezorgd op huisadres met track & trace: €7,50
- Pakketpost bezorgd op postNL-punt met track & trace: €6.50
Bestellingen buiten Nederland
De verzendkosten voor een bestemming buiten Nederland kunnen afwijken en verschillen per locatie. Deze worden automatisch doorberekend in het bestelproces.
Ophalen
Als je in de buurt woont of toevallig in de buurt bent kun jeervoor kiezen om je bestelling op te halen op onderstaand bezoekadres. Uiteraard gebeurt dit op afspraak. De ophaallocatie is: Jan Aarjensz Prinsstraat 18, 1785 BC Den Helder.
PostNL Brievenbuspakket
Dit betekent dat PostNL jouw pakketje door de brievenbus aflevert. Bij deze optie ontvang je geen track & trace code. Houd er hiernaast ook rekening mee dat het soms langer kan duren voor jouw brievenbuspakketje wordt afgeleverd ten opzichte van de verzendmethode PostNL pakket.
PostNL Brievenbuspakket Plus
Met de ‘brievenbuspakket plus’ optie wordt je pakket op dezelfde manier verstuurd als een gewoon brievenbuspakketje, echter ontvang je nu wél een track & trace code. Hiermee kun je jouw brievenbuspakketje volgen tot het moment van leveren.
PostNL Pakket
Wanneer je in de checkout kiest voor de verzendmethode ‘PostNL pakket’ wordt je pakket afgeleverd door een bezorger van PostNL. Bij deze verzendmethode ontvang je ook een track & trace code, waarmee jij jouw pakketje kunt volgen vanaf het moment van verzending tot aan de levering. Deze track & trace code ontvang je van ons vanaf het moment dat het pakketje ons verlaat.
PostNL Pick Up Point
Ben je niet veel thuis? Laat dan je pakketje bezorgen bij een PostNL-locatie in de buurt. Je kunt zelf bepalen welke locatie bij jou in de buurt je voorkeur heeft door in de checkout onder ‘verzendmethodes’ op ‘ophalen’ te klikken. Vervolgens klik je de locatie aan naar keuze en kun je ook meteen zien wanneer je pakketje verwacht wordt.
Wanneer je hebt gekozen voor versturen en je wilt het adres wijzigen is dit mogelijk tot het moment van versturen. Dit kun je doen door telefonisch contact op te nemen.
Leveren
Retourneren
Bij gepersonaliseerde producten is het niet mogelijk om je te beroepen op je herroepingsrecht. De reden hiervoor is dat het gaat om een uniek en op maat gemaakt product. Wanneer dit wordt geretourneerd, kan de webshop het hoogstwaarschijnlijk niet meer verkopen.
Bij de aankoop van producten heb je de mogelijkheid om de bestelling zonder opgave van reden(en) te ontbinden gedurende 14 dagen. Deze bedenktermijn gaat in op de dag na ontvangst van het product. Tijdens deze bedenktijd wordt van je gevraagd om zorgvuldig om te gaan met het product en de verpakking. Pak het product slechts in die mate uit als dat het nodig is om te kunnen beoordelen of je het product wilt behouden. Indien jevan je herroepingsrecht gebruik maakt, zal het product met alle geleverde toebehoren en -indien redelijkerwijze mogelijk -in de originele staat en verpakking aan de ondernemer moeten worden geretourneerd, volgens de redelijke en duidelijke instructies.
De kosten voor het retourneren zijn voor de koper, tenzij anders afgesproken.
Wanneer (een deel van) je bestelling niet naar behoren is geleverd of er items stuk worden geleverd, neem dan contact op met de klantenservice.
Voor meer informatie over retourneren en het herroepingsrecht verwijs ik naar de algemene voorwaarden.